hata rubriker


tjoo , vakna halv 12 ! också fick jag ett sms från fotbollen att vi skulle samlas halv 12 dom som vela och lämna en blomma till tina & mange !! HAHAHA smart och säga det idag , kunna dom inte säga det igår? :'D hahah. men idag ska jag iaf va med moa nordin kika hennes blogg www.rultas.blogg.se (y) hon e grym ! Farmor & farfar kommer snart och hämtar mig här hos pappa så far jag till Bergby , runt halv 3 ska jag va med moa , ''sover'' där inatt ! nu ska jag inte skriva nåmera , har inget att skriva heller haha ! ahmen , tjjaadå! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym



Vilken bloggare tycker du är finast?:)

2011-01-02 @ 18:45:53
URL: http://florestig.blogg.se/
Postat av: Anonym



Vilken bloggare tycker du är finast?:)

2011-01-02 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0