SVAR PÅ FRÅGESTUND !!

Postat av: moa ;)

är du singel?<3
om inte vem är din?;)<3

svar : Ja jag är singel :)

Postat av: sara

vad tycker du om min blogg? :)<3

svar : Jag läser den varje dag & jag tycker den verkligen är värd och läsa , du skriver bra om dina vardagar & det du gör på fritiden , du vann ju min veckans blogg

Postat av: Evelina:))

Vem var din första kärlek?((: <33

svar: Kalle Jonsson var det , han var min första kärlek ! 

Postat av: dedu;)

* Vilka är dina bästa vänner?
* Varför ska du byta skola, och till vilken skola?

Svar: mina bästavänner är Moa nordin, Evelina frisk , Signe jonsson ,Malin muren !
det är personligt . vet inte riktigt !


Postat av: Olivia Söderlund

Vad tycker du om mig? :D :*

Svar : Jag tycker du är as fin , och du betyder så himla mkt för mig !
du är världens bästa kusin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0