Godmorgon ;)


Maja står för bilden ;)

jag är sjuk idag.

jaa jag är sjuk idag , är snorig och har ont i huvudet och har lite feber -.-
idag blir det att åka till stan till min farmor , för mamma och jag ska köpa en julklapp till min kusin ;*
men först ska mamma på massage , så det blir vid runt halv 7 !
ingen träning för mig idag , för det första har jag tröttnat för det andra är jag sjuk..
men jag får se om jag ska börja träna nästa vecka, vet inte ..
nu ska jag göra ordning mig , ska med 13.35 bussen !

pusspuss.

blir inte så mkt bloggning idag

Kommentarer
Postat av: Maja ;)

OMG!! vad ful ja är på bilden!! ;o <3

2010-12-11 @ 21:27:01
Postat av: kiala

lägg upp fler bilder sen den dära kvällen :)

2010-12-12 @ 17:00:02
URL: http://kialabestagloggler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0